Salads and Cakes

Téli immunturbó: Grapefruit-os Tonhalsaláta

2019. január 27. - **gabrielle**

Januárban biztosan sokan fogadkoztak, nekikezdtek, hogy megreformálják az életmódjukat, nekik (is) szeretnék segíteni és egy kis tippet adni egy könnyű vacsorához, amivel növelhetjük zöldségfogyasztásunkat és az immunrendszernek is jót tesz. Mert mindeközben én meg azt fogadtam meg, hogy nem leszek lusta megosztani a recepteket itt a blogon is :) De ha több tartalomra vágysz irány az insta oldalam: @salads_and_cakes 

20190127_150035.jpg

Szóval az úgy volt, hogy egy hideg januári napon épp némi vacsorának valót, zöldséget, gyümölcsöt vásároltam. Megláttam a ládában sorakozó grapefruit-okat és azonnal beindult a pavlovi reflex :) vennem kellett... Azt már korábban kitaláltam, hogy egy gyors tonhalsalátát fogok összedobni, de mikor ott álltam a tál felett egyszer csak jött az ötlet: nem bírom tovább, én már a salátába is teszek egy kis grapefruit-ot. Maga a citrus amúgy sem idegen a tonhaltól, sőt, én minden tengeri halhoz szoktam némi friss citromlevet adni, így nem tűnt ördögtől való gondolatnak ezt most grapefruit-ra cserélni. És bejött! Nagyon is! Kihagytam az olíva bogyót, szerettem volna, ha inkább az aszalt paradicsom édeskés és a lédús grapefruit kesernyés ízének kontrasztja dominál.

De, hogy a csodás ízélmény mellett miért jó, ha télen grapefruit-ot fogyasztunk? Akár salátában is...? Nos mert, mint minden citrusféle a grapefruit is tele van C-vitaminnal, ami a téli megfázásos időszakban igencsak jól jön a jobb napokat látott immunrendszerünknek. Emellett fontos róla tudni, hogy pozitív hatása van a koleszterin szintre, támogatja a máj tisztítását - ami ugye egész testünk méregtelenítéséről gondoskodik, káliumban gazdag, lúgosít, pozitív hatása van a szívműködésre, szóval egy igazi méregtelenítő szupergyümölcs.

20190127_150006.jpg

És akkor jöjjön a recept:

A bejegyzés trackback címe:

https://saladsandcakes.blog.hu/api/trackback/id/tr6114591784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása