Salads and Cakes

Kókuszos - Erdei Gyümölcsös Nyers Vegán "Sajttorta"

2019. február 28. - **gabrielle**

Konyhai kísérletezgetéseim következő delikvense ez a nyers vegán "sajttorta". Ez volt az első alkalom, hogy ilyet készítettem, egyrészt azért, hogy ezt is kipróbáljam, másrészt, mert egy hosszabb tisztító kúra után voltam, ami alatt nem ettem se cukrot, se tejterméket, se gabonát, így ezzel a mentes verzióval szerettem volna "visszatérni" a desszertekhez. 

20190224_091500.jpg

Nagyon egyszerű volt elkészíteni és még a sütésre se kellett várni. Cserébe viszont több előkészületet (magok áztatása) igényel. Összességében jól sikerült kísérlet volt, szerintem lesznek még hasonlók :)

Még több tartalomért és inspirációért kövess instagramon: @salads_and_cakes

sam_9949-01.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saladsandcakes.blog.hu/api/trackback/id/tr4314645817
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása