Salads and Cakes

1 alap 3 ízvilág: sütőtökös bulgur saláta #1

2017. november 15. - **gabrielle**

Szerettem volna készíteni valami tartalmasabb, sütőtökös, bulguros salátát. Több ízvilág is megfordult a fejemben, de nem tudtam választani. Aztán arra jutottam legyünk hatékonyak, mégis változatosak: elkészítettem egy alapot és a különböző feltéteknek köszönhetően három teljesen más ízvilágú saláta lett a végeredmény. Elejétől a végéig kb. 1,5 órát töltöttem a konyhában (mosogatással együtt) és 3 napra elegendő, változatos ebédet készítettem. Nézzük az elsőt!

20171115_201418.jpg

Hozzávalók:

Az alaphoz:

  • sütőtök
  • bulgur
  • bébispenót

Felét:

  • sült lila hagyma
  • fekete erdei sonka
  • balzsamecet
  • olíva olaj

 

Elkészítés:

Először az alaphoz megpucoltam, kis kockácra vágtam és sütőben, alufólia alatt megsütöttem a sütőtököt (200 fokon kb 25 perc). Közben feltettem a bulgurt másfélszeres mennyiségű vízben főni és felvágtam szeletekre a lila hagymát majd egy icipici olíva olajon megsütöttem, míg picit elkezdett karamellizálódni. Mikor elkészült és kicsit kihűlt a sütőtök összekevertem e bulgurral, bébi spenóttal, ráhalmoztam a sült lila hagymát és a sonkát majd meglocsoltam egy kis balzsamecettel.

20171115_201356.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://saladsandcakes.blog.hu/api/trackback/id/tr7513279445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása