Salads and Cakes

Nem tudod abbahagyni, de nem is kell BROWNIE

2017. november 23. - **gabrielle**

Az időjárás, a munka vagy szimplán a csillagok állása miatt egész múlt héten csokit kívántam. Egyszer-egyszer engedtem is a csábításnak, de jobban esett volna a lelkemnek (meg persze a testemnek is), ha valami egészségesebb verzióval csillapítom a csokiéhségem. Régóta kerestem már a tökéletes "hamis" brownie receptet, ami az eredeti verziónál egészségesebb és legalább megközelíti azt az ízélményt. Próbálkoztam céklás változattal, az annyira nem jött be. A soron következő a babos vagy a sütőtökös lett volna, aztán megláttam az alábbi receptet pinteresten...

20171119_134659.jpg

Nos jelentem, megvan a bizonyos recept!! A hozzávalók listáját látva először abban is kételkedtem, hogy egyáltalán meg fog sülni, hiszen nem kevés része natúr joghurt és mandula tej. Ezek pedig annyira nem sülnek... De a végén mégis összeállt. De még hogy?!?! Minden túlzás nélkül mondhatom, hogy isteni lett ízben és állagban is és ezzel a véleménnyel nem vagyok egyedül. Ezek után már csak ilyet készítek!

Hozzávalók:

  • 1,5 bögre natúr joghurt
  • 0,5 bögre mandula tej
  • 1 bögre zsírszegény, cukrozatlan kakaó (amit én csak cicás kakaónak hívok :) )
  • 1 bögre aprószemű zabpehely
  • Nyírfacukor / Eritrit / Stevia vagy más édesítő ízlés szerint 
  • 2 tojás
  • 1 tk sütőpor

 

Elkészítés:

A fenti alapanyagokat csak összekeverjük egy tálban, amíg egynemű masszát kapunk. Közben előmelegítjük a sütőt 200 fokra. Egy közepes tepsit (én kb. 18 x 24 cm-est használtam) kibélelünk sütőpapírral, beleöntjük a tésztát és 200 fokon kb. 18 percig sütjük. Hagyjuk teljesen kihűlni, másnap a legfinomabb

20171119_133948.jpg

 

20171119_134745.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://saladsandcakes.blog.hu/api/trackback/id/tr3313352089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása